-->
http://oyuncehennemi10.blogspot.com/

GTA Sanandreas Full Tek Link indir (Grand Theft Auto Sanandreas Sadece 490 MB)


  • en iyi gtalar - gta san andreas hile - teklink
  • 13 Ağustos 2012 Pazartesi
  • Unknown
  • 24 Yorum


TA Sanandreas Full indirGTA Sanandreas tek link indirGTA Sanandreas indirGTA Sanandreas download

Grand Theft Auto GTA SanAndreas Detaylı Bilgi:

Gta'nın bu son serisindeki adımız Carl'dır.Serinin daha önceki oyununu bilenler bilir, Carl Las Santos'ta sorunlar yaşamıştı.Artık Gta San Andreasta ki yeni mekanımız Liberty City.Carl kötü bir haber alır, Annesi öldürülmüştür.Gta Andreasta amacımız katilleri bulmak ve cezasını vermektir.Ancak San andreas'ta bize saygı duymamaktadırlar.Saygı kazanmamız gerekecektir.Gta San Andreas konusunu anlattıktan sonra biraz oyunun içeriğine göz atalım.Gta San andreasta görevler gerçekten çok güzel.Benzer hiçbir görev yok.Oyunda yapabileceğiniz şeylerin sayısı çok fazla.İsterseniz hırsızlık yapın, isterseniz dövüşün.Gta San Andreas gerçekten çok eğlenceli bir oyun.Bir başlarsanız bilgisayarın başından kalkamazsınız.Gta serisinin bu son oyununu oynamanızı tavsiye ederim.Gta San Andreas full tek link indirip, oynarsanız çok zevk alacağınızı düşünüyorum.Kesinlikle oynamanızı şiddetle öneriyorum.

Grand Theft Auto GTA SanAndreas Oyunundan Görüntüler




Oyun Hakkında Bilgi ve Oyunun Kurulumu:

- indirdiğiniz dosyayı .rar'dan çıkartın ve "Grand Ttheft Auto Sanandreas.exe" dosyasına tıklayarak oyunu kurun.
Hepsi bukadar...
Gta San Andreas için, Gta4 Araba Modu paketi dosya içindedir...

indirme linki:



GTA Sanandreas Full Tek Link indir (Grand Theft Auto Sanandreas Sadece 490 MB) hakkında 24 yorum var.

  1. Teşekkürler Ama Rahipshare Atsanız Dağada İyi oLurdu.

    YanıtlaSil
  2. Turbobit daha iyi olmuş.Nedeninin söyleyeyim.

    getripz.pl ye giriyoruz.
    Turbobit linkini yapıştırıp generate diyoruz.
    Altta çıkan linke tıklayıp 5 saniye bekleyip reklamı geç diyoruz.
    500 KB / Sn iniyor !!!

    YanıtlaSil
  3. acaba çalışırmı ?
    bide bne turbobiti açtığımda eklenti eksik diye bi yazı çıktı bi soorun olmaz deme ?

    YanıtlaSil
  4. yok kardeşim o eklenti eksik yazısı tamamen bir reklam ürünüdür bu sorun olmaz ! birde arkadaşlar turbobiti kullanmayı bilmeyenlar var :D komik evet acı ama gerçek :) tek yapmanız gereken normal indire basıp güvenlik kodunu yazıp bir kaç saniye beklemektir ve sonra indir deyin bitti. beklemek istemiyorsanız üzgünüm ama para vermeniz gerektir.

    YanıtlaSil
  5. Çok Sağol indirdim sorunsuz çalıştı

    YanıtlaSil
  6. bişi dicem ben mta san andreas oyuncusuyum oynuom araba alıom dumanı mavi cıkıo çimlerin üstü birz siyah önceden bole deildi inşallah eskisi gibi renkler canlı olur artık nerdeyse gozümü bozcak yaw

    YanıtlaSil
  7. ÇOK SAĞOL YÜKLEDİM TOFAŞ I YAPTIM AMA ADMİN GTA 4 ARABA MODU BOZUYA OYUNU ... : D

    YanıtlaSil
  8. kardes çok saol allah razı olsun bayadır gta indirmeye calısıorm oldu saol

    YanıtlaSil
  9. arkadaş işte size full premim linkini verim süper yaaa

    http://s80.turbobit.ru:9003/download.php?name=gta.Sanadreas.Tamindir.rar&md5=e8a64fbe4fcebf8b5f618086f1b915b0&fid=nub7163tdq14&uid=766CFCCE88AA4D60F6968FB6D130A7B7&speed=30720&till=1358951745&trycount=0&ip=94.123.185.180&sid=62dba66da908c35a2e9de0ade065a582&browser=c46981fdd4bf00cbdd05f59227396979&did=845515787&sign=bdc57973db5eabb148848aeed258d8d4

    YanıtlaSil
  10. İnşallah Sorunsuz iner kardeeş

    YanıtlaSil
  11. şuanda inio daha 2 saat var bekliyecem inşallah olur

    YanıtlaSil
  12. hayda çok geç doluo yhaa

    YanıtlaSil
  13. saol kardeş getripz.pl ogretene dıyom cok sagol cok ışıme yaradı

    YanıtlaSil
  14. ama süper ya ben çok beyendim 1 numara arabayı bmw yaptım be

    YanıtlaSil
  15. selamün aleyküm turbobit ten indirmeyi bilmiyorum ne yazcam indirilecek dowload a tıklıyorum değişik şeyler iniyor yardımcı olursanız sevinirim.... teşekkürler....

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. sorunsuz çalışıyormu

    YanıtlaSil
  18. KArdeşim En Kısa Zamanda Sorunu Giderecegim Lütfen Kusuruma Bakmayın....

    YanıtlaSil
  19. Yardım edin lan Ben üstteki yorumun sahibi!!!!!!!! :D :D :DDDDDDDDDDDDDDDDD

    YanıtlaSil
  20. Lan dur ben Yahya Kerem!!

    YanıtlaSil
  21. KArdeşim tokiraptime@hotmail.com Ekle Yardımcı Olurum

    YanıtlaSil
  22. iyi günlerde bu girmio tıklasam tıklasam girmio abicim ne yapcaz

    YanıtlaSil
  23. ya bu kaç saat suruyo kaç mb 338 oldu hala devam

    YanıtlaSil

Son Yorumlar

Reklam Ver

REKLAM VE SPONSORLUK


Sayaç


Blogumuzda